tisdag 2 april 2013

påsk

hjälp, de känns som evigheter sen jag bloggade. haha.
men jag skyller på att jag inte haft ngt viktigt att blogga om, ha mest vare hemma hela lovet. Ha inte hänt så mycket, va i varpsjö i fredags. De va kul, fick träffa folk å fota^^ sen i lördags for jag, mamma å gabbe te solberg å va där hela dagen, vi var alltså i backen.  Igår va vi tre i Kittelfjäll å åkt slalom/bräda, riktigt roligt då de finns så många backar! :D awesome.

ja, de är typ de mitt lova ha bestått av hittills, slalom och fota. haha, vilket liv ja har x)
Nämen ikväll ska jag faktiskt ta bussen te vilhelmina å sova där en natt med Mona sen far vi upp te Grönfjäll å är där te typ fredag tror jag! :D HELT AWESOME!!


solberg

for och åkte skidor me syster

pappa fick igång morfars gamm skoter!:) 

Kittelfjäll!


vädret ha vare helgrymt och får hoppas på att det kommer vara underbart väder i Grönfjäll!:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar