onsdag 26 juni 2013

Musik

Sitt å försök he in musik på mobilen, den vill inte riktigt samarbeta så ja antar att ja int kom te å komma i säng på ett tag.. Tänker dock int gå å lägga mig fören musiken ää inne, eftersom jag inte ha nån som kör mig till jobbet imorgon så få ja ta och cykla dit. Känns lite drygt mes tanke på att de är en mil dit men om de är bra väder(som ja hoppas på att de är) så kommet det nog gå ganska bra!:p

Sååå, om det är nån som har vägarna förbi hälla så kan ni alltid svänga in på caféet å hälsa på lilla jag!;) tyck ja lät som en superb idé!;)

Jag förlorade(nån tog de) mitt konfa halsband i början på nian, så ja polisanmälde det. Och i måndags när pappa va i ö-vik så va han in i affären där de köpte det och hämtade ut ett nytt!! Är så sjukt gla att jag har det hos mig igen! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar