lördag 24 november 2012

min dag.

VARNING FÖR LÅNGT OCH TRÅKIGT INLÄGG!

Pappa väckte mig i morse och jag klev upp och skulle precis börja sminka mig, och har ni känt när ni legat ner ett bra tag och sen tvärt så reser ni er upp och tar typ 2-3 steg och sen blir allt svart och hela alltet börjar snurra. Så blev det för mig, det kom från ingen stans och jag insåg att jag aldrig skulle klara av skolan. Så jag gick och la mig igen. 










Sen där vid halv sex(på källen) så låg jag och kollade på Grey's Anatomy och sen bah POFF så for strömmen(och nej Madde. jag hade inte tage nån kaka!), ALLT blev svart och jag trodde allvarligt jag skulle dö av hjärtattack eller liknande! Inte fan va jag beredd på de! haha.. Iaf, den kom tbx ganska fort och då stod jag nere i köket med pappa, syster och bror och sen börja kylen och frysen låta skit knäppt. dom durra på som satan..
 
















Aja, sen när Mamma kom hem där vid kvart över sju så for vi över till grannarna Siv & Rolf och åt go mat! Vi åt förrätt, mellanrätt(?) och efterrätt, trodde jag skulle spricka! de va så himla gott c:
sen vart det att prata om allt mellan himmel och hav, riktigt trevligt! ^^ 













puss.p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar