söndag 25 november 2012

tjugotrefemtiofyra

klockan är mycket och jag kan bara inte sova! jag vet inte vad felet är. När jag satt och såg tv med mamma så höll ja på somna flera ggr men när jag la mig i sängen så bara försvann det o.O udda..

Hur som haver så ha jag vare i åsele idag. Hade Julshow + Årsmöte(drill) och det gick faktiskt rätt bra! dock så blev det typ 500 grader varmt där inne i biosalongen men vi överlevde allihop;) Sen blev det att fara hem till storebror och bara chilla och ta det lungt. Mamma for iväg på jobbe en sväng så jag stannade kvar och spelade lite xbox. Ha inte kunna görat de sen Sebbe flytta så man måste ju passa på när man väl är där! skämt åsido..
nämen de va kul:) bror är sig lik och det är väl tur de, vissa kan ju förändras riktigt mke när dom flyttar ;p


En liten bild på mig och teamet, dock ser jag skit sur ut..
haha SötElin;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar