tisdag 7 maj 2013

jag är din bäste vän

det har som vare dåligt med riktig bloggning här, men det är helt enkelt så att jag har haft lite mycket att tänka på på sista tiden. Men jag ska försöka komma ihåg bloggen lite bättre, och verkligen skriva här. Försöka går ju iaf. 

Hur som haver så har det inte hänt så mke idag, had Matte Nationella, examensträning och drillning. Typ. Nationellan gick förvånansvärt bra vilket ofta slutar med att man gjort fel överallt.. haha. Examensträningen gick sämst och drillningen kaosade. en kort och bra sammanfattning på min oerhört intressanta dag.


bjuder på en favorit-låt från Toy Story. 

När din väg känns tung att gå
När du är mycket långt från din trygga vrå
När du är ensam ska du tänka på
att jag är din bäste vän
Ja jag är din bäste vän




puss.p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar