fredag 3 maj 2013

We Heart It

sitter och drömmer mig bort bland kläder, vi skulle beställa hem idag men eftersom syster åkte iväg te Åsele så blir de kanske imorgon istället. Vi får helt enkelt se hur de bli. Hur som haver så har ja inte gjort någonting sen sist ja blogga, bara lega å slö sett på film och hoppats på att min förbannade mensvärk ska gå över. Vilket vi alla vet inte kommer hända fören på typ söndag eller ngt. DÖÖÖ säg ja ba!

Nämen nu tänk ja faktiskt leta reda på värmekudden, trycka i mig några tabletter sen gå ner å lägga mig å se lite mer film. Typ min ända vän just nu eftersom alla andra är så sjukt osociala!
Och om det är nån där ute som lever och faktiskt vet hur man använder en telefon, så kan ju den personen höra av sig till mig typ nu! DO IT!! 070-232 2229

hahaha, älska WeHeartIt 
(klicka för större bild)




puss.p




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar