torsdag 13 december 2012

04.05..

..yesbox, det var då jag vaknade.. Och varför de? jo för att jag skulle vara duktig och locka håret I TID så då ringde jag madde och sen började ja locka mitt dumma hår. Planerat så skulle de ta 2 timmar MEN det tog typ en :p haha.. så nu ha madde lagt på för hon skulle fika och jag har ingen aning om vad jag ska göra o.o
Ha vare vaken i 2 timmar nu snart och jag är trött! inte så trött så jag skulle kunna somna där ja sitt, men om ja bara la mig ner så skulle jag definitivt somna! haha.. och de skulle då inte förvåna mig om jag typ somnar i kyrkan x)

btw, det är bara ca 3 timmar kvar tills vi står där i kyrkan och ska se söt ut O.O GOOOSH!!! är hur nervös som helst! Känslan att jag KAN snubbla på alla kablar gör mig skraj :(


osminkad och jätte vacker..

nu är pappa vaken och han är mer knas än vanligt o.o

puss.p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar