onsdag 5 december 2012

ume

va i ume idag med mamma:)
Jag trodde att jag skulle få sovmorgon men neeeej inte fan fick jag det :o for hemifrån en halvtimme för sent men vi hann tyvärr i tid till tandläkaren iaf.. Och tandläkarskiten sög! alltså inte själva tandläkaren utan att jag var tvungen att fara dit, hade mer ont i käken när jag for därifrån än när jag kom dit.. Usch för tandläkare! Blir till att fara tillbaka igen i februari och den innan tror jag att jag va tvungen att fara iväg te lycksele för sjukgymnastik elr något i den stilen.

anyhow, efter de for vi på stan och fikade och sen blev det att kolla affärer. Hittade 2 av 4 julklappar så jag är rätt nöjd, och sen så hittade jag lite krims krams till mig själv oxå C: hehe.

nänu ska jag fläta håre och sen ska jag krypa ner under täcke och soooova c: 


puss.p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar