tisdag 18 december 2012

vilhelmina

ha vare i Vilhelmina idag och de ha faktiskt vare rätt okej. men dock så va Madde borta :( sjukt tråkigt man hoppas hon må bättre nu ^^
anyhow, Var på fordons på förmiddan och hamna i samma grupp som Mona, Tanya och Sara + några till. haha de va rätt så kul för skratta fick man ;)

hur som haver, åt lunch sen och sen träffa man TomTom och Jim!:) länge sen sist så de va riktigt roligt faktiskt :]
sen blev de att fara ner på el, och SJÄLVKLART så skull ja söla.. Stod å prata ve Julia och Sara då jag fick för mig att vända en julmust flaska upp-och-ner de gick bra till jag ställde den rätt då allt börja spruta ut ur flaskan. haha korken va int helt stängd så jag och Julia fick springa och leta papper samtidigt som vi höll på bryta ihop av garv x) haha, typiskt mig helt enkelt x')

that moment när Niklas få för sig att vara lite extra dryg.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar