söndag 2 december 2012

ut med det gamla och in med det nya

igår när jag kom hem från åsele där vid kl 7(?) så hann jag se tv ett tag och sen POFFförsvann strömmen. Det jag satt nästan och väntade på de för de blåste som fan ute.. Men den for vid åtta och kom tbx rund halv tre på natten tror jag :p

Men de va ganska mysigt:) elr, det är det ju alltid. Jag satt iaf och spelade kort spel med pappa sen satt vi bara och hade det trevligt tills Benne och Johannes kom:) då blev det att spela ännu mer kort och sen satt jag och såg på när dom två försökte bygga ett korthus! haha, va riktigt underhållande kan jag lova! Jag tog även ngr kort som kanske kmr upp imorgon(söndag). Men nu ska jag försöka sova så godnatt:) 

btw, gillar ni den nya bakgrunden?? Blev less på förra så jag fick för mig att byta:) Vet inte om den kmr stanna så länge men vi ser väl ^^ 


(bild från igår, satt och lekte lite med webkameran)

puss.p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar