söndag 6 januari 2013

dag 4

jag vet att jag ligger efter men de är för att jag inte vetat vilken låt som betyder mycket för mig..
men igår kom jag på det! eller, jag tror iaf de:))

 
Per Gessle - Här kommer alla känslorna. 

Jag tog den just för att när jag hör den så tänker jag bara på när jag och syster var små och dansade runt hemma och försökte sjunga med! haha, tokiga saker man gjorde när man va liten:]


Dag 1: Din facebook profilbild
Dag 2: En bild på personen som vet mest om dig
Dag 3: En viktig person i ditt liv
Dag 4: En låt som betyder mycket
Dag 5: Åtta sanningar
Dag 6: En bild på en tid du saknar
Dag 7: En gammal och ny bild på dig själv
Dag 8: En bild från din förra sommar
Dag 9: Bakrundsbilden på mobilen
Dag 10: En puss eller kram bild med dig och någon annan
Dag 11: Några favorit citat
Dag 12: En bild du tycker visar kärlek
Dag 13: En bild som får dig le
Dag 14: En bild på dig och någon vuxen person
Dag 15: En bild på dig och någon i din familj
Dag 16: Din mobiltelefon
Dag 17: Beskrivning av min dröm kille
Dag 18: Något du önskade dig från tomten
Dag 19: Mitt rum
Dag 20: En bild på dig från din förra julafton


puss.p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar