måndag 28 januari 2013

funny day!

de ha vare en ganska bra dag idag! Dock så vaknade jag imorse och insåg att jag var ensam hemma, för då had mamma fare tidigare för pappa had ingen bil. Så de va lite udda, men ja tog mig på bussen så ja ää nöjd! haha.
Och jag och madde ha dampa lös som vanligt, nu blev de på matte timmen bl.a. Hann räkna ett tal för vi satt och ritade så fint så fint! hahah
Sen så had ja super duper roligt efter skolan! Va ve Jerry, va ute å brumma bil å prata om lite allt möjligt och plötsligt så va klockan fem :o bara sådär! haha, nämen de ää alltid lika kul å va ve han eftersom han ha sämsta humorn nånsin!! :)
Skulle egentligen gått ut ve ngr hundar me madde men dom va inte hemma :( (alltså dom som äger hundarna) så få bli nån annan gång! :)

min bror ha en söt padda förövrigt! hehe 

puss.p


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar