söndag 20 januari 2013

Norrlandsdrillen 2013, Uppsala

GUD VA SKÖNT DE ÄÄ Å VA HEMMA!! ! 
kom hem runt 3 imorse och kom i säng där vid halv fyra, sen ha ja sove te typ två.. (A) haha! 
hur som haver så va de helt jävla awesome att vara nere i Uppsala! resan ska vi dock inte tala om. 

Men jag har fotat till TUSEN! bokstavligt talat, ha fotat över tusen bilder denna helg! alla som tävla va så sjukt jävla dukti så jag förstår bara inte. Men ja ää riktigt stolt över Teamet för vi tog på de kast vi typ aldrig tage på förut! hur jävla grymt ää inte de va?! blir glad bara jag tänker på det c:

Nämen nu ska jag packa upp och sen så ska jag kolla igenom bilderna från helgen :) Några kommer att komma upp på bloggen senare men jag vet inte när. 

de va på Fyrishov i Uppsala vi va å tävla! 


puss.p

1 kommentar:

  1. Pictures pictures pictures! Me want pictures! :D

    SvaraRadera