tisdag 22 januari 2013

rubrik.

denna dag ha vare sämst. Börja ve att när ja kom te skolan så had nån/några idioter låst mitt skåp så ja tog mig int in dit. Och efter många om och men om att dom skull öppna(vilket dom såklart vägrade göra) så orkade ja int mer så ja drog därifrån strax efter åtta. Hade inte ens hunne börja skolfan då. Så gick direkt te mamma som ringde några samtal och sen gick ja te mormor. Underbara lilla mormor, finns ingen bättre ibland!<3 
Så ha i stort sett vare där hela dan, hjälpte hon att ta ut julgranen så fick skratta lite me hon!
Men så kan de gå när man tar emot skit, men nån gång rinner den där bägaren över och då spelar de inge roll om de va nå litet som händ. och när de rinn över så blir allt bara kaos.

och imorrn blire int heller nån skola för min del, och skönt som fan är de! För jag, mamma å pappa ska te Östersund och kolla skola! Awesome, för enligt Karin så skull de finnas en till Kroik på den skolan så kanske träffa släktet!

nu ska ja gå och begrava mig själv i mörker och en bra bok. BYE



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar