fredag 4 januari 2013

Fotodag

det ha vare en otroligt fin dag idag!:) mamma väckte mig vid halv elva, dock somna ja om te kvart i men de gjorde som inge. Gick upp och fikade go brö som mamma bakat C: om nom nom!

Sen blev de att dra på sig tjockis kläderna och vandra bort te kusinerna på andra sidan korsningen. Tog med mig kameran och fotade lite allt möjligt på vägen och sen så skulle jag ju fota en ny profilbild te Matilda:) 
Det va så sjukt roligt och jag hoppas att vi alla fyra(Alice, Matilda, Gabriella & jag) ska göra om det igen snart!:) 

Det blev ett par bilder, jag vet inte exakt men det är nog över 100 bilder tror jag! haha! 
Men jag tror och hoppas att hon blev nöjd med resultatet, annars äre bara vi gör om de:))

Den som hon tillslut valde att ha!



puss.p

(bilder från idag kommer komma upp senare ikv eller imorgon.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar