lördag 12 januari 2013

dorotea

i fredags va de skola och de va lika tråkigt som vanligt. surprise! Hur som haver så hade jag drillning me MIN grupp efteråt, de gick väl ganska bra. Sen blev de att fara te mormor me Julia, de va super kallt så de tog ganska lång tid att ta oss dit :p haha.

Sen låg vi bara och slöa i soffan te middagstid och sen la vi oss där igen och slöa lite till. så vi låg och slöa från tre te sju.. HAHA guud...
Men där vi sju gjord vi oss i ordning och sen drog vi te Dorro. och ja, de SÖG! jag ville hem där vid tio men eftersom Julia stod och gulligulla me nån så had vi int hjärta att fara så vi stanna te över tolv, VISST VA VI SNÄLL?!?!
Men Jerry va där så jag satt och pratade med han en stund på slute, riktigt trevligt faktiskt me tanke på att ja inte pratat ve han på superlänge :( sen ringde han min mamma.. MIN MAMMA! vilken sjuk person gör något sånt?? cp..


Men dorro får ett fett stort tummen ner! inge nytt dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar