måndag 7 januari 2013

på tal om ingenting

nu är det så här att jag inte har nån aning om vad jag ska skriva. Men jag och Julia lova lixom varandra att vi skulle börja blogga mega mycket även fast vi inte har ngt vettigt att blogga om.. haha.
så tills jag kommer på nå  att skiva så får ni stå ut med tråkiga inlägg som inte handlar om någonting egentligen.

Och på tal om ingenting, de va ju nå disco i dorro på fredag. WOOOW FYFAN VA COOL JAG ÄR SOM SKA PÅ DISCO!!  åh gud. känner mig som en barnunge.. IAF så går de ingen satans buss från åsele för dom vill ha ett möte med föräldra (??) gruppen. WTF? de är väl bara att hyra en buss och kasta in ett gäng ungdomar och sen kräva ca 100 spänn? det är inte svårare än så :))

haha madde länka en cp låt som jag nu fått på hjärnan.. så nu ska ni oxå gå och sjunga den :D


stört.



puss.p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar